Avaluació

Aminata Sankareh Bajaha- Curs 2015/2016- SOCIALS (I)

Necessita millorar
Aprovat
Notable
Excel·lent
Presentació; Organització i ortografia
Els documents estan mal redactats i poc elaborats.
Els documents o textos estan correctament presentats i redactats però poc elaborats
Els documents o textos estan redactats sense faltes d'ortografia i ben presentats.

Els documents estan ben redactats de forma lògica amb aportacions per a saber-ne més. No presenten faltes d'ortografia i estan presentats de forma original i elaborada
Idees prèvies
No presenta cap activitat d’idees prèvies o no és adequada.
Hi ha una o més activitats d’idees prèvies.
Les activitats són adequades al nivell dels alumnes i es tenen en compte els interessos d’aquests.
Les activitats son adequades al nivell dels alumnes, són motivadores i creatives. Es tenen en compte els interessos dels alumnes.
Continguts
La informació és escassa i poc clara.
Inclou informació essencial sobre el tema però hi ha 1 o 2 errors.


Inclou coneixements essencials sobre el tema. La informació és correcta, aparentment.
Cobreix el tema en profunditat amb detalls i exemples . La informació és correcta.
Activitats
Les activitats no són competents. No es desenvolupa cap habilitat per a l'aprenentatge de les ciències socials.
Les activitats són competents i desenvolupen alguna habilitat de les ciències socials.
Desenvolupen vàries habilitats de les ciències socials i sobretot fomenten la investigació,
a partir de la problematització.
Desenvolupen habilitats de les ciències socials, fomenten la investigació i es tenen en compte els interessos dels alumnes.

1 comentari:

  1. En referència a les activitats, la destinada a les idees prèvies creiem que és una bona activitat de reflexió un cop finalitzat el treball però no com a activitat d'idees prèvies perquè demaneu conceptes que els alumnes segurament no tindran clars a l'hora de fer l'activitat sinó s'han treballat prèviament.
    Pel que fa al tema relacionat amb els continguts, creiem que són correctes, clars i ven estructurats. Hi ha la utilització d'imatges i plànols que ens semblen útils i d'interès per realitzar les activitats proposades. L'organització de les activitats creiem què és correcte i ens agrada que aquestes promoguin la reflexió constant de l'alumne, però creiem que podria haver-hi més i de temàtica variada, és a dir, que una vegada utilitzin les TIC, un altre el paper, és a dir, que treballin més a fons la recerca per tal de treballar l'autonomia de l'alumne.
    Ens sembla molt correcte la utilització d'imatges, mapes i plànols però creiem que es podria utilitzar algun suport visual, com ara per exemple un vídeo, per tal de fer una presentació més atractiva.
    No trobem cap error destacable ni gramàtic ni ortogràfic.
    Hi ha molt poques fonts bibliogràfiques i creiem que aquestes fonts són poc fiables. En general els objectius corresponen amb els objectius marcats prèviament, tot i que creiem que en alguns casos són massa complexos d'assolir.
    L'avaluació és competencial i té en compte en els continguts exposats, les habilitats a desenvolupar i el resultat final de l'activitat.

    Com a nota global proposem un 7.

    ResponElimina