Aminata
Sankareh Bajaha- Curs 2015/2016- SOCIALS (I)
|
Necessita millorar
|
Aprovat
|
Notable
|
Excel·lent
|
Presentació; Organització i
ortografia
|
Els documents estan mal redactats i
poc elaborats.
|
Els documents o textos estan
correctament presentats i redactats però poc elaborats
|
Els documents o textos estan redactats
sense faltes d'ortografia i ben presentats.
|
Els documents estan ben redactats de
forma lògica amb aportacions per a saber-ne més. No presenten
faltes d'ortografia i estan presentats de forma original i
elaborada
|
Idees
prèvies
|
No
presenta cap activitat d’idees prèvies o no és adequada.
|
Hi
ha una o més activitats d’idees prèvies.
|
Les
activitats són adequades al nivell dels alumnes i es tenen en
compte els interessos d’aquests.
|
Les
activitats son adequades al nivell dels alumnes, són motivadores
i creatives. Es tenen en compte els interessos dels alumnes.
|
Continguts
|
La
informació és escassa i poc clara.
|
Inclou
informació essencial sobre el tema però hi ha 1 o 2 errors.
|
Inclou
coneixements essencials sobre el tema. La informació és
correcta, aparentment.
|
Cobreix
el tema en profunditat amb detalls i exemples . La informació és
correcta.
|
Activitats
|
Les
activitats no són competents. No es desenvolupa cap habilitat per
a l'aprenentatge
de les ciències socials.
|
Les
activitats són competents i desenvolupen alguna habilitat de les
ciències socials.
|
Desenvolupen
vàries habilitats de les ciències socials i sobretot fomenten la
investigació,
a partir de la problematització. |
Desenvolupen
habilitats de les ciències socials, fomenten la investigació i
es tenen en compte els interessos dels alumnes.
|
En referència a les activitats, la destinada a les idees prèvies creiem que és una bona activitat de reflexió un cop finalitzat el treball però no com a activitat d'idees prèvies perquè demaneu conceptes que els alumnes segurament no tindran clars a l'hora de fer l'activitat sinó s'han treballat prèviament.
ResponEliminaPel que fa al tema relacionat amb els continguts, creiem que són correctes, clars i ven estructurats. Hi ha la utilització d'imatges i plànols que ens semblen útils i d'interès per realitzar les activitats proposades. L'organització de les activitats creiem què és correcte i ens agrada que aquestes promoguin la reflexió constant de l'alumne, però creiem que podria haver-hi més i de temàtica variada, és a dir, que una vegada utilitzin les TIC, un altre el paper, és a dir, que treballin més a fons la recerca per tal de treballar l'autonomia de l'alumne.
Ens sembla molt correcte la utilització d'imatges, mapes i plànols però creiem que es podria utilitzar algun suport visual, com ara per exemple un vídeo, per tal de fer una presentació més atractiva.
No trobem cap error destacable ni gramàtic ni ortogràfic.
Hi ha molt poques fonts bibliogràfiques i creiem que aquestes fonts són poc fiables. En general els objectius corresponen amb els objectius marcats prèviament, tot i que creiem que en alguns casos són massa complexos d'assolir.
L'avaluació és competencial i té en compte en els continguts exposats, les habilitats a desenvolupar i el resultat final de l'activitat.
Com a nota global proposem un 7.